پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 2 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۵:۲۸:۳۳

مسابقه بین‎المللی متخصصان جوان صنعت نفت برگزار شد

 ایران دریلینگ: نخستین مسابقه بین‌المللی متخصصان جوان صنعت نفت در ایران و چهارمین گردهمایی سالانه کمیته جوانان صنعت نفت ایران در شورای جهانی نفت، ۳۰ دی‌ماه امسال در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد. به گزارش باشگاه خبری ایران دریلینگ و به نقل از انجمن نفت ایران، نخستین مسابقه بین‎المللی متخصصان جوان صنعت نفت در ایران و چهارمین گردهمایی سالانه کمیته جوانان صنعت نفت ایران در شورای جهانی نفت (Iran Oil Industry In World Petroleum Council) مصادف با نخستین دهه فعالیت کمیته ملی در محل پژوهشگاه صنعت نفت ایران به عنوان یکی از سازمان‎های مورد تفاهم‌نامه با کمیته جوانان صنعت ایران در شورای جهانی نفت، ۳۰ دی‌ماه امسال برگزار شد. این رویداد بین‎المللی با حضور مدیران، متخصصان، کارشناسان و اعضای هیئت علمی وزارت نفت، انجمن نفت ایران، کمیته ملی ایران در شورای جهانی نفت، پژوهشگاه صنعت نفت، شرکت‌های E&P، شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و مهمانان خارجی از کشورهای عضو شورای جهانی نفت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نخستین دوره مسابقات متخصصان جوان صنعت نفت که از مهم‌ترین رویدادهای کمیته جوانان صنعت نفت ایران در شورای جهانی نفت (IOI WPC YC) است، یکی از بخش‌های اصلی این رویداد بود که با عنوان ۱st Iranian Yong Professionals Awards برگزار شد. این دوره از مسابقه در ۹ حوزه تخصصی و مستقل صنعت نفت، گاز و انرژی و با هدف پوشش همه‌جانبه سه سطح بالادستی، میان‌دستی و پایین‌دستی صنعت نفت و صنایع وابسته برگزار و با استقبال قابل توجه همراه شد، به‌طوری که آمار ۶۰ شرکت‌کننده نهایی داخلی و بین‌المللی در قالب ۴۶ پروپوزال نهایی شد و مشارکت نمایندگان هفت کشور مطرح در حوزه انرژی شامل آذربایجان، عمان، روسیه، قزاقستان، فرانسه، اسپانیا و آفریقای جنوبی در بخش داوری طرح‌های پیشنهادی ارسالی را به خود اختصاص داد. آثار این فراخوان جامع علمی با هدف طرح و یافتن راهکار درباره چالش‌های روز دنیا با حضور داوطلبان دانشگاهی از مراکز علمی با معرفی تعداد ۲۸ پروپوزال نامزد دریافت جایزه به داوری گذاشته شد. از نقاط قوت برگزاری نخستین دوره Awards در ایران می‌توان به حضور نماینده ارشد شورای جهانی نفت و معاون وی در جایگاه داوری مسابقات اشاره کرد. دیگر موضوعیت این مراسم به چهارمین گردهمایی کمیته جوانان صنعت نفت ایران برمی‌گردد. پیرو این عنوان، گروه‌های برتر کمیته جوانان صنعت نفت ایران، بانوان نمونه و بهترین نمایندگان موسسات داخلی دانشگاهی و صنعتی و ارتباطات خارجی معرفی و قدردانی شدند.



  کد خبر : 2751
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :